Forum Minecraft Polska

Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: [Minigame, PvP] [1.7.5] Wojny Mobów 2  (Przeczytany 652 razy)

Offline AzethM

  • Podstawowy awatar
  • Wiadomości: 6
  • Nick Minecraft: Azeth_Meron
[Minigame, PvP] [1.7.5] Wojny Mobów 2
« dnia: Lipiec 01, 2017, 12:07:56 »
Wojny Mobów 2 – Minigame PvP
Ostatnia aktualizacja wątku: 1 lipca 2017


O co tu chodzi?
[/size]
Wojny Mobów 2 to rozbudowana mapa PvP, której rozgrywka może odbywać się w czterech różnych trybach, z wybieranymi przez gracza warunkami zwycięstwa, na jednej z ośmiu map, za sterami jednej z dwudziestu klas, których lista znajduje się niżej.


Tryby gry:
[/b][/size]
Wspomniane cztery tryby rozgrywki to:
- Każdy na Każdego – Klasyczne PvP w stylu Super Craft Bros. Gracze zostają przeniesieni na arenę i nie schodzą z niej, póki nie zabiją odpowiedniej ilości osób bądź nie zostaną ostatnią żywą istotą w okolicy.
- Tryb Drużynowy – Zasadniczo tryb podobny do Każdy na Każdego, z tym że tutaj oczywiście gramy w jednej z dwóch drużyn, których Zabójstwa oraz pozostałe Życia są wspólne dla każdej z drużyn.
- Arcade Games – Zmodyfikowana wersja Każdy na Każdego, dodająca możliwość nadania dowolnych z 9 przygotowanych efektów mikstur, takich jak Oślepienie, Niewidzialność lub Siła 2 wszystkim graczom w grze. Efekty te można ze sobą niemal dowolnie łączyć i mieszać.
- Zdrajca! – Niezwykły, w pełni funkcjonalny dodatek do mapy. Tryb wzorowany na Trouble In Terrorist Town z Garry’s Mode’a. Wśród graczy losowanych jest 1-2 Zdrajców, którzy otrzymują specjalne przedmioty i muszą po cichu wyeliminować wszystkich Niewinnych zanim upłynie limit czasowy. Występują tutaj również inne, opcjonalne role: Detektyw oraz Werter.
Każdy z trybów ma możliwość edycji warunków zwycięstwa, np. liczby zabójstw, pozostałych żyć lub limitu czasowego.


Zróżnicowane bitwy:
[/b][/size]
Potyczki oraz starcia masowe urozmaicają mechaniki takie jak: Serie zabójstw, Buffy do HP oraz Regeneracji porozkładane na mapach, tajemniczy Dark Buff oślepiający wrogów i teleportujący nas do najbliższego z nich, Ołtarze odblokowujące się co dwie minuty i dostarczające dużo silniejsze przedmioty od standardowych, Mechanika Sprintu, dająca każdemu z graczy co minutę potkę na przyśpieszenie i wiele, wiele innych. Warto nadmienić, że mapy posiadają częściowo losowe punkty respawnu, co w połączeniu z pięcioma sekundami nieśmiertelności tuż po odrodzeniu sprawia spawn-kille zupełnie nieefektywnymi.


Mapy:
[/b][/size]
Rozgrywki w Wojnach Mobów rozgrywają się na ośmiu specjalnie przygotowanych arenach:
Rezydencja:
Zalecana liczba graczy: 2-3
Fragment miejskiego pałacyku: niewielki plac z ogrodem, otoczony dwupiętrowymi krużgankami. Mała i ciasna arena.



Dola Jeruzalem:
Zalecana liczba graczy: 3-6
Średniej wielkości mapa w postaci opuszczonego, zrujnowanego miasteczka, zarośniętego drzewami i różnymi gatunkami traw. Jej urok jest jedyny w swoim rodzaju.



Osada:
Zalecana liczba graczy: 3-6
Średniej wielkości, bardzo śliczna i kolorowa mapa. Średniowieczna osada z chatami krytymi strzechą, drewnianą studnią oraz uroczym kamiennym kościółkiem.



Bliźniacze Mosty:
Zalecana liczba graczy: 4-8
Średniej wielkości mapa, o pagórkowatym krajobrazie, z porośniętą liliami rzeką oraz dwoma przecinającymi ją mostami.



Stos:
Zalecana liczba graczy: 4-8
Duża mapa zbudowana ze skinów znanych Youtuberów takich jak Vertez, JJayJoker, MagdalenaMariaMonika oraz wielu innych. Jedyna arena, z której istnieje możliwość wypadnięcia.



Candyland:
Zalecana liczba graczy: 4-8
Cukierkowy świat, pełen lodów, lizaków i rzek czekolady. Przy tym duża i przestronna arena do walki.



Tropiki:
Zalecana liczba graczy: 6-12
Duża, wielowarstwowa dżunglowa mapa, z jeziorkiem otaczającym ołtarz w centralnej części, a także wiszącymi nad całością dwoma wzajemnie skrzyżowanymi mostami.



Lodowa:
Zalecana liczba graczy: 6-12
Ogromna, zimna i raczej płaska mapa z rozległymi polanami do bitew.



Klasy Postaci:
[/b][/size]
Dostępnych jest ich dwadzieścia, podzielonych na pięć podgrup ze względu na styl walki.
Agresorzy:
Czyli klasy oparte na walce bezpośredniej, głównie w zwarciu. Proste w rozgrywce, jednak mające mniejszy potencjał.
Nazwa – Zombie (Aggressor)
Liczba HP – 40
Broń – Kij sharpness 4
Efekty – Brak
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
Inne – brak
Nazwa – Creeper (Aggressor)
Liczba HP – 20
Broń – Proch sharpness 4
Efekty – Sila 2
Pancerz – Skórzany set z głową Creepera zamiast hełmu, buty Feather Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion x3
Nazwa – Kurczak (Aggressor)
Liczba HP – 32
Broń – Pióro Sharpness 4 Knockback 1
Efekty – Siła 1
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
Inne – brak
Nazwa – Żelazny golem (Aggressor)
Liczba HP – 36
Broń –  Żelazna Sztabka sharpness 2
Efekty – brak
Pancerz – Żelazny set, buty Feather Falling 4
Inne – 4 Złote jabłka
Nazwa – Kostka Magmy (Aggressor)
Liczba HP – 20
Broń – Magmowy Krem sharpness 2 fire aspect 3
Efekty – brak
Pancerz – Skórzany set protection 4, buty Feaher Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion (20s) x2
Nazwa – Wygnaniec (Aggressor)
Liczba HP – 20
Broń – Żelazna motyka sharpness 6
Efekty – Przyspieszenie 1
Pancerz – Skórzany set prot 2, buty Feather Falling 4
Inne – brak
Nazwa – Wither (Aggressor)
Liczba HP – 40
Broń – Łuk, Nether Star sharpness 2
Efekty – Zwiększony skok, (gdy poniżej 20 HP – Siła 2 oraz Odporność 1)
Pancerz – Skórzany set protection 1, buty Feather Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion x2

Tacticale:
Klasy oparte na jakimś pomyśle, mechanice. W czystej kalkulacji są słabsze od Agresorów, jednak zastosowanie odpowiedniej taktyki pozwala im bez problemu zabić wcześniej wspomnianych.
Nazwa – Królik z Caerbannog (Tactical)
Liczba HP – 28
Broń – Łza ghasta sharpness 3
Efekty – Siła 1, Zwiększenie skoku 3
Pancerz – Skórzany set (z wyłączeniem hełmu), buty Feather Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion x5. Począwszy od drugiego zabójstwa, co trzecie zabójstwo dostaje dodatkowy poziom Siły. Kiedy zginie, traci jeden taki poziom. Ponadto, za zabójstwa dostaje Punkt Bonusowy oraz kilka sekund zwiększonej regeneracji
Nazwa – Kałamarnica (Tactical)
Liczba HP – 28
Broń – Ink Sack sharpness 4, drugi Ink Sack knockback 3
Efekty – Widzenie w ciemności
Pancerz – Skórzany set, hełm Respiration 3, buty Feather Falling 4
Inne – Splash Blindness 1 Slowness 1 Potion x16, Splash Speed 2 Potion (20s) x2, Raz na trzydzieści sekund otrzymuje 10 serduszek absorpcji, które znikają po 20 sekundach
Nazwa – Posuch (Tactical)
Liczba HP – 28
Broń – Kij Sharpness 4
Efekty – Odporność 1
Pancerz – Skórzany set Prot 1, buty Feather Falling 4
Inne – Splash Hunger 8 Slowness 2 Potions (10s) x16
Nazwa – Enderman (Tactical)
Liczba HP – 32
Broń – Enderperły sharpness 4 knockback 3
Efekty – Niewidzialność
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 10
Inne – 16 enderpereł
Nazwa – Farlander (Tactical)
Liczba HP – 28
Broń – Złota motyka sharpness 4
Efekty – 12 sekund Niewidzialności, Przyśpieszenia 2, Odporności 1, Siły 2 i Regeneracji 2 (nadawane co 20 sekund)
Pancerz – brak
Inne – brak
Nazwa – Pająk (Tactical)
Liczba HP – 28
Broń – Oko Pająka sharpness 4
Efekty – Przyśpieszenie 1, Zwiększenie skoku 2
Pancerz – Skórzany set, but Feather Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion x5, Dostaje punkt bonusowy co 30 sekund (zamiast 60)

Poke Masterzy:
Klasy oparte na pomyśle doskocz-uderz-uciekaj. Obijanie wrogów to ich specjalność.
Nazwa – Endermite (Poke Master)
Liczba HP – 28
Broń – Płomienny proszek sharpness 2, fire aspect 4, knockback 2
Efekty – brak
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
Inne – 4x enderperły, Splash Speed 2 Potion x5, Zabijając wroga, przejmuje jego Życie (w trybie do wyczerpania Żyć) lub zyskuje dwa zabójstwa (w trybie do liczby zabójstw)
Nazwa – Smok Kresu (Poke Master)
Liczba HP – 40
Broń – Gwiazdka Pirotechniczna sharpness 2 fire aspekt 4
Efekty – Przyspieszenie 1
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion x2, Splash Poison 2 Potion x16, Enderperły x4

Archers:
Klasy łucznicze. Posiadają bardzo duże obrażenia i mobilność, jednak są papierowe i łatwe do zabicia na krótkim dystansie.
Nazwa – Szkielet (Archer)
Liczba HP – 20
Broń – Łuk punch 2 power 1
Efekty – Przyśpieszenie 1
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion x2
Nazwa – Blaze (Archer)
Liczba HP – 20
Broń – Łuk Flame 1 Punch 1, Pałeczka Blaze’a Fire Aspect 7 Knockback 2
Efekty – Przyśpieszenie 1
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
Inne – Zapalniczka, Splash Speed 2 Potion x2

Chaos:
Domyślnie zablokowane klasy. Są dziwne, nietypowe, czasem denerwujące, jednak w sumie to miły dodatek default_wink.png
Nazwa – Wiedźma (Chaos)
Liczba HP – 20
Broń – Zboże sharpness 3
Efekty – brak
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
Inne – 20x Splash Wither Potion, 20x Splash Poison Potion, 3x Stealth Potion, 3x Regeneration Potion, 5x Speer Potion, 3x Strength Potion, 10x Zombie egg, 10x Cave Spider egg, 10x Skeleton egg, 5x Creeper egg, 5x Witch egg
Nazwa – Ghast (Chaos)
Liczba HP – 40
Broń – Łuk
Efekty – Zwiększenie skoku 12
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 10
Inne – brak
Nazwa – Herobrine (Chaos)
Liczba HP – 20
Broń – Diamentowa motyka sharpness 4 knockback 3
Efekty – Niewidzialność, Odporność 1, Przyśpieszenie 1
Pancerz – brak
Inne – Splash Speed 2 Potions x5



Wideoprezentacja:
[/size]
https://www.youtube.com/watch?v=b_mm0KH3K1E


Linki do pobrania:
Zawsze aktualne linki: http://adf.ly/1fFjkL, http://adf.ly/1n8nsL
Wersja mapy: 2.0.0
Kompatybilna z: Minecraft 1.7

Forum Minecraft Polska

[Minigame, PvP] [1.7.5] Wojny Mobów 2
« dnia: Lipiec 01, 2017, 12:07:56 »
REKLAMA


Offline cwaniak1001

  • Wiadomości: 35
  • Welcome back, Minecraft.
  • Nick Minecraft: KaZene_
Odp: [Minigame, PvP] [1.7.5] Wojny Mobów 2
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 01, 2017, 13:53:52 »
Jeśli wszystkie mapy są w 100% autorskie (budowane klocek po klocku, no wraz z WE) to propsy, ale te szklane kule strasznie klimat psują. Fajna była by mapa skyland, w powietrzu, po prostu kto spadnie - umiera ;)

Offline AzethM

  • Podstawowy awatar
  • Wiadomości: 6
  • Nick Minecraft: Azeth_Meron
Odp: [Minigame, PvP] [1.7.5] Wojny Mobów 2
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 01, 2017, 15:00:14 »
Wszystkie mapy są autorskie, stworzone przez trójkę moich znajomych - najładniejsze są autorstwa głównej pani architekt, czyli Bloom ;)
Co zaś do szklanych kuli, może i racja, ale z wielu przyczyn nie możemy z nich rezygnować :c

Online bolda500

  • Wiadomości: 695
  • Nick Minecraft: bolda500
Odp: [Minigame, PvP] [1.7.5] Wojny Mobów 2
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 01, 2017, 19:56:05 »
Dzięki za wiadomość AzethM. Miałem dużo prywatnych spraw ale czytam na bieżąco email, więc Twoja propozycja publikacji map na stronie jest słuszna. Mam trochę do nadrobienia tematów na stronie ale postaram się w ciągu 2-3 dni ją dodać na stronie w dziale z mapami.


Będziemy mieć także swoją autorską stronę, bazę zasobów do MC (mapy, mody, tekstury itd.) i tam także będzie możliwość publikacji swoich prac.


Offline degloboks

  • Wiadomości: 1
Odp: [Minigame, PvP] [1.7.5] Wojny Mobów 2
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 07, 2017, 15:37:25 »
Te wojny mobów bardzo mi się podobają, ale mogłaby wyjść jakaś inna aktualizacja :)
Skuteczne zioła na cholesterol - https://fibravitale.pl/ziola-na-cholesterol/

Offline AzethM

  • Podstawowy awatar
  • Wiadomości: 6
  • Nick Minecraft: Azeth_Meron
Odp: [Minigame, PvP] [1.7.5] Wojny Mobów 2
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 12, 2017, 00:24:14 »
Te wojny mobów bardzo mi się podobają, ale mogłaby wyjść jakaś inna aktualizacja :)

Obecnie pracuję nad aktualizacją, ale coś "naprawdę dużego" wyjdzie dopiero pod koniec sierpnia. Wiesz, testy itd, poza tym Wojny nie są już projektem priorytetowym, pracujemy nad nową mapą :D

Offline MalcomPL

  • Podstawowy awatar
  • Wiadomości: 2
  • Nick Minecraft: MalcomPL
Odp: [Minigame, PvP] [1.7.5] Wojny Mobów 2
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 11, 2017, 23:05:55 »
Mapa jest naprawdę świetnie rozbudowana, a szczególnie podoba mi się zróżnicowanie klas. Nie ma nic złego w tym że aktualizacja wychodzi co 2 miesiące. W twoim przypadku zmiana jeden rzeczy wymaga sporo czasu więc nie jest to żaden minus.

To jest coś naprawdę wyjątkowego. Trzymaj tak dalej! :)

Offline AzethM

  • Podstawowy awatar
  • Wiadomości: 6
  • Nick Minecraft: Azeth_Meron
Odp: [Minigame, PvP] [1.7.5] Wojny Mobów 2
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 16, 2017, 16:09:57 »
LISTA ZMIAN W NADCHODZĄCEJ WERSJI 2.1.0
- Ulepszenie Arcade Games: pojawi się możliwość grania drużynowych Arcade, znacznie większy wachlarz efektów i ich poziomów.
- Tworzenie gier będzie dużo bardziej czytelne dla osób w poczekalni: informacja o wybranej konfiguracji będzie pojawiać się tylko raz, po zaakceptowaniu ustawień, tak jak ma to miejsce obecnie w przypadku Arcade Games.
- Ulepszone Ołtarze z prawdziwym, trwałym błogosławieństwem
- Poprawki balansu: Zmiany u Endermana i Farlandera, zamiana ołtarzowego Egzekutora z mieczyka w potion
- Ogólna poprawka ekwipunków: od tej pory układ przedmiotów będzie stały, poukładany w rozsądniejszy sposób.
- Wprowadzenie Zaawansowanych Opcji Konfiguracyjnych: w nich opcje wyłączenia lub włączenia Ołtarzy, mechaniki Bonusów, zmiana czasu oczekiwania na Bonusy, edycja mechaniki Mikstur Sprintu, wyłączanie naturalnej regeneracji HP itp.
 
Wersja jest już niemal gotowa, zostało tylko debugowanie oraz optymalizacja... która może niestety potrwać

Offline AzethM

  • Podstawowy awatar
  • Wiadomości: 6
  • Nick Minecraft: Azeth_Meron
Odp: [Minigame, PvP] [1.7.5] Wojny Mobów 2
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 10, 2017, 14:12:19 »
Aktualizacja - Wojny Mobów 2.1.0
Pierwsza duża aktualizacja mapy, skupiona na rozwoju customizacji oraz Arcade Games. Zaawansowane Opcje Konfiguracyjne pozwolą na modyfikowanie czasu uzyskiwania Punktów Bonusowych, edycje Ołtarzy czy nawet wyłączenie naturalnej regeneracji. Nowy system Arcade obsługuje teraz Drużynówkę oraz udostępnia znacznie szerszą gamę efektów. Koniec z każdorazowym układaniem ekwipunków po śmierci, od tej pory każda klasa ma stały, intuicyjny układ przedmiotów na pasku. Nowy moduł informowania graczy o wyborze trybu, mapy i konfiguracji gry zapobiegnie pogubieniu się w monitach, zaś frustrujące do niedawna klasy Enderman oraz Farlander otrzymały zmiany, mające zbliżyć je poziomem do ogólnej METY na mapce. Zmian nie uniknęły także Ołtarze, które poza dotychczasowym, mocnym przedmiotem nadają Błogosławieństwo (efekty Regeneracji 1, Przyśpieszenia 1 i Siły 1) utrzymujące się aż do następnego przejęcia Ołtarza przez innego gracza.
Miłej gry!

Linki: http://adf.ly/1fFjkL, http://adf.ly/1n8nsL

Offline AzethM

  • Podstawowy awatar
  • Wiadomości: 6
  • Nick Minecraft: Azeth_Meron
Odp: [Minigame, PvP] [1.7.5] Wojny Mobów 2
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 14, 2017, 21:50:11 »
Wyszła łatka 2.1.1, z drobnymi poprawkami błędów... Wersja 2.1 niestety byłą testowana duużo mniej przez brak personelu :/
Choć w testach na piechotę dawałem z siebie wszystko, i robiłem ich dużo...

 

Statusy serwerów

MINECRAFT - IP: minecraft.org.pl
Minecraft Polska 
TeamSpeak 3 - IP: ts.minecraft.org.pl
Strefa Gadania PL TeamSpeak 3
Discord - link: discord.dolącz.teraz

FB


top Minecraft Polska
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal